Всередньому керівники витрачають на наради 7 років. Як не стати одним з них?

Вчені з Північної Кароліни провели дослідження і визначили, що середньостатистичний управлінець у великій компанії витрачає на наради мінімум 7 років свого життя. Про це написав науковий журнал MIT Sloan Management Review. Так як цифра доволі страшна, експерти сформулювали кілька порад, як скоротити час нарад та зробити їх більш продуктивними.

Забудьте про PowerPoint

Презентації давно перестали викликати захват в аудиторії. Мало того, що їх підготовка займає багато часу, та й дані на слайдах не завжди допомагають аудиторії якісно сприйняти інформацію. Подумайте, чи варто витрачати час на «красиві» картинки?

Встановіть дедлайн в 30 хвилин

Чим довше триває зустріч, тим більша ймовірність того, що в результаті вона перетворитися на довгу порожню розмову. У кожної наради має бути чітка мета, яку можна сформулювати і обговорити протягом півгодини.

Не бійтеся піти з наради

Якщо ви відчуваєте, що співробітники здатні вирішити питання без вашої участі – залиште їх і спостерігайте тільки за результатом роботи. Не бійтеся здаватися грубіяном. Якщо люди можуть самостійно вирішити проблемо, навіщо витрачати на це свій час?  

Читайте також:

Як опублікувати вакансію в Facebook Jobs? Інструкція

5 шаблонів листів для кандидатів, які вам не підходять

Як знайти кандидата через Instagram?

Work

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply