Як привернути увагу кандидата з першого листа? 4 корисні поради

В LinkedIn вивчили, які листи від рекрутерів отримують найбільшу кількість відкриттів та відповідей, і поділились 4 інсайтами, які сприяють цьому.

Коротка та помітна тема листа, яка викликає цікавість

Якщо кандидат задоволений своєю поточною позицією, то тема листа на кшталт «Прекрасна можливість кар’єрного росту», навряд чи спонукатиме його відкрити лист. Тим більше, якщо таких листів в поштовій скриньці десятки.

Як би банально це не звучало, але ви повинні поставити себе на місце кандидата і подумати, яке повідомлення викликало б у нього інтерес.

Тема листа має бути не довгою, але інтригуючою. Якщо є така можливість, то прямо в листі розкажіть про спільного знайомого або інтереси.

Встановіть зв’язок: навіть крапля персоналізації може збільшити конверсію відповідей на 10%

Навіть якщо тема працює чудово, все можна зіпсувати звичайним знеособленням, з якого відразу зрозуміло, що текс скопіювали і відправили ще сотні інших людей.

Щоб уникнути відчуття спаму, необов’язково щоразу писати лист з нуля. Ви все ще можете використовувати свої шаблони, але не забувайте розбавляти їх доказами, що ви провели невелике дослідження про кандидата, перед тим як йому написати.

Можна посилатися на недавню статтю, яку написав кандидат, згадати його досягнення на попередніх місцях роботи або просто висловити захоплення незвичайним хобі людини.

Чудово працює згадка про спільних знайомих. Не обмежуйтеся тільки пошуком спільних друзів в соцмережах. Перевірте, можливо раніше ви працювали в одній компанії, або вчилися в одному виші, а може ви знаєте людей, які написали кандидату рекомендації на його сторінці в Linkedin.

Покажіть своє визнання. Трохи щирої похвали допоможе розтопити лід

Коли люди відчувають, що їх навички і зусилля оцінені достойно, у них більше мотивації допомагати іншим. А у вашому випадку це збільшує шанси отримання відповіді на повідомлення.

Саме тому варто намагатись не просто персоналізувати свій лист, але і показати що вас вразило в досвіді та навичках кандидата. В ідеалі — описати зв’язок між досягненнями кандидата та цілями вашої компанії, щоб він відразу зрозумів що саме робить його ідеальним кандидатом на вашу вакансію.

Будьте прямолінійні та лаконічні. Намагайтесь вкластися в 100 слів і не забудьте про заклик до дії

За даними LinkedIn, повідомлення в яких менше, ніж 100 слів, отримують найвищу конверсію. А ті, в яких понад 200, навпаки, показують гірший результат.

Не заглиблюйтеся в деталі занадто, залиште трохи недомовленості, щоб кандидат міг поставити вам уточнювальні запитання.

Однозначно з повідомлення не варто викидати пояснення наступних кроків, якщо кандидат зацікавився, та заклик до цільової дії.

Нехай щастить!

Матеріал адаптовано на українську

 

Читайте також:

Як зацікавити кандидата вакансією? 3 поради

Як Walmart використовує VR для оцінки працівників?

Пошук на GitHub: 9 корисних для IT-рекрутерів інструментів

Tools

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Залишити відповідь