Як компанії закохати в себе кандидата?

Щоб кандидати приймали ваші офери, не обов’язково пропонувати їм золоті гори та захмарні бонуси. Для початку, налагодьте  весь процес пошуку та підбору працівників. Ось на що треба звернути увагу:

Процес закриття вакансії

Закриття вакансії – це процес, який потребує особливої уваги. Щоб все проходило без факапів, має бути відповідальна за набір людина. Це може бути HR, Head of recruiting, рекрутер, керівник технічного відділу. В кожній компанії це відбувається по-різному, але найважливіше, щоб людина була компетентна у підборі персоналу і приємна у спілкуванні

На нашому досвіді був не один випадок, коли кандидати не хотіли далі розглядати вакансію тільки через те, що їм на етапі співбесіди не сподобались представники компанії та те, як був організований весь процес.

Також важливо, щоб процес прийняття людини на роботу був покроково розписаний: кількість інтерв’ю, хто їх проводить, що питає, для чого, хто проводить технічне інтерв’ю, чи мають кандидати виконувати тестове завдання, хто його перевіряє та інше.

Це потрібно для того, щоб в очах кандидата ви були компанією, яка ретельно ставиться до процесу підбору і піклується про свою репутацію.

Згадки про компанію в Інтернеті

З нашого досвіду, розробники звертають особливу увагу на те, що написано про компанію в Інтернеті. Був навіть один випадок, коли кандидат відмовився розглядати вакансію компанії через те, що йому не сподобалась реклама вакансії на профільному сайті.

Продавати вас і вашу вакансію має все: сайт, соцмережі, відгуки клієнтів та працівників, особливо цікавими є відгуки колишніх працівників. Ви маєте потурбуватись про те, щоб сформувати позитивний образ компанії у віртуальному середовищі.

Опис вакансії

Наскільки би класною не була вакансія, якщо її якісно не описати, вона не буде привабливою для кандидатів. Про те, як зробити опис вакансії більш привабливим для кандидатів ми писали у тут.

В описі важливо вказати все те, що може цікавити кандидата: інформація про компанію та проект, тип компанії, обов’язки, вимоги до кандидата, яким має бути ідеальний кандидат, з якими технологіями доведеться працювати, заробітна плата, бонуси та інше.  

Бонуси та соцпакет

Це окремий та важливий пункт. Зараз IT-спеціалістам пропонують широкий спектр бонусів і через це в цьому плані конкуренція висока. Деякі компанії можуть дозволити собі більше, аніж інші.

Щоб знати, які бонуси пропонувати кандидатам, перегляньте дослідження, яке нещодавно провело DOU. З нього видно що важливо айтішникам та що їм пропонувати, щоб не витрачати зайві гроші на те, чим не будуть користуватись.

Люди, які займаються рекрутингом

Без спеціалістів, які якісно займуться підбором працівників, нічого не буде. Важливо потурбуватись про те, хто буде пропонувати вакансію кандидатам, хто проведе перше інтерв’ю та інше. Саме ці люди формують позитивний образ вашої компанії в очах кандидатах. Це може бути як і внутрішній працівник, так і рекрутингове агентство.

Нехай щастить!

Читайте також:

3 ознаки емоційного вигорання працівників

Як порахувати у скільки вам обходиться неефективний працівник?

10 рекрутингових трендів, які варто впровадити в 2018 році

News, Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Залишити відповідь