Чому необхідно надавати кандидатам якісний фідбек?

Усі ми знаємо, що до людей треба ставитись так, як ми хочемо, щоб ставились до нас. Але, на жаль, коли мова йде про зворотній зв’язок після співбесіди, багато рекрутерів забувають про це золоте правило. Через потік нових кандидатів на гарячі вакансії та інші термінові справи, рекрутери можуть забути про надання фідбеку кандидатам, які не підійшли. Перерахуємо декілька причин, чому забувати не варто: 

1. Якісно наданий фідбек допоможе справити гарне враження особисто про рекрутера і про компанію загалом. Навіть, якщо кандидату не дадуть оффер, він залишиться лояльним до вашої компанії та можливо колись знову відгукнеться на вакансію.

2. Кожен кандидат, який доходить до етапу співбесіди, може стати адвокатом бренду вашої компанії та буде ділиться своїм позитивним досвідом з іншими.

У своїй роботі ми зустрічаємо багато кандидатів, які розповідають про випадки, коли їх не брали на роботу і до того всього ще й не надавали якісного фідбеку. Виходить, кандидат не розуміє що зробив не так, яких скіллів не вистачає, що варто підівчити та інше. Це жахливий досвід для людини, але для компанії — це не менш пагубно. 

Відгук людини — потужний інструмент,  який може серйозно вплинути на ваш бренд роботодавця. Єдине питання — як? Позитивно чи негативно? 

Простий приклад: чимало кандидатів, якщо їм не надали якісного фідбеку, пишуть про своє незадоволення на сторінці компанії на Dou.ua. Інші ж, перед тим, як йти на співбесіду, читають відгуки про компанію на цьому ж ресурсі. Таким чином, знайти кандидатів, які би погодились пройти співбесіду, стає все важче. Для чого людині витрачати свій час на співбесіду, якщо після неї вона навіть не отримає адекватного зворотнього зв’язку? 

3. Якщо ви не надаєте людині якісний фідбек, то ймовірність того, що вона в майбутньому відгукнеться на вашу іншу вакансію стрімко летить до нуля. 

А от надання чесного та доброзичливого зворотного зв’язку навпаки позитивно сприяє вашому бренду роботодавця та може допомогти створити пул талановитих адвокатів компанії та потенційних співробітників. Можливо зараз вони вам не підходять, але люди, як і ваша компанія, ростуть і розвиваються, і можуть стати у пригоді в майбутньому. 

До речі, з кожним роком питання фідбеку постає все більш гостро і скоро це може стати юридичною вимогою. The Telegraph пише про те, що кандидати, які належать до покоління Z хочуть, щоб надання відгуків було обов’язкове для компаній. 

Як бачите, питання зворотного зв’язку дуже актуальне зараз. Тепер це проблема не тільки рекрутера, а й загалом компанії, тому що все взаємопов’язане. Якщо у вас все ж не вистачає ресурсів та часу для для надання якісного фідбеку, то ймовірно вам варто переглянути та удосконалити рекрутинг-процеси. 

Якщо вам потрібен зразок відгуку, який можна як приклад надати своїм технічним інтерв’юерам, пишіть нам. Радо поділимось з вами таким темплейтом.

Читайте також:

4 вправи, які допоможуть позбутися вигорання

LinkedIn language matters report: 5 основних думок

Як привернути увагу кандидата з першого листа? 4 корисні поради

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Залишити відповідь