Бренд роботодавця: що це таке, для чого, які є види

Розвиток бренду роботодавця допоможе компанії зміцнити позитивну репутацію в очах кандидатів та  співробітників. Детальніше цю тему розкриваємо у статті.

Що таке бренд роботодавця?

Бренд роботодавця ― це процес створення та підтримки сприятливого іміджу компанії як роботодавця, що включає комплекс постійних цілеспрямованих заходів.

Компанія з грамотно побудованим брендом роботодавця завжди випереджає інші компанії. В очах кандидатів вона постає у більш вигідному світлі і вони хочуть там працювати з двох причин: це крута компанія, це хороший пункт в резюме.

Для чого ж компанії необхідно розвивати свій HR-бренд?

Є три важливих причини:

1. Залучення найкращих працівників у галузі.

Це допоможе буде попереду конкурентів, не витрачати гроші на рекрутинг, не витрачати гроші на навчання працівників з нуля.

2. Побудова бренду роботодавця — збереження «обличчя» компанії в очах вже наявних працівників.

Це сприятиме підвищенню продуктивності роботи: співробітники будуть прагнути відповідати заявленому рівню своєї компанії, намагатися працювати якнайкраще (наприклад, щоб залишатися на своїх позиціях або просуватися по кар’єрних сходах).

3. Привабливий бренд допоможе знизити плинність кадрів.

З чого ж почати побудову бренду роботодавця?

HR-брендинг складається з двох частин: внутрішньої і зовнішньої. Внутрішня — це робота зі штатним персоналом в компанії, а зовнішня — трансляція назовні проведеної роботи з персоналом.

Внутрішній HR-брендинг ― це:

✔️ розробка та реалізація проектів, спрямованих на трансляцію корпоративних цінностей, підвищення лояльності співробітників;

✔️ розвиток ефективних комунікацій всередині підрозділів, розробка системи інформування співробітників;

✔️ написання новин, інформаційних розсилок, статей, прес- і пострелізів заходів і подій, що стосуються HR-бренду;

✔️ проведення корпоративних заходів різного формату.

Зовнішній HR-брендинг ― це:

✔️ розробка, розвиток і просування HR-бренду;

✔️ ведення сторінок компанії в соціальних мережах, наповнення контентом і актуальною інформацією;

✔️ створення інформаційних приводів, написання новин про те, що відбувається в компанії, участь в спеціалізованих заходах з метою впізнавання HR-бренду компанії;

✔️ створення та реалізація програм по роботі з університетами, постійна участь в ярмарках вакансій;

✔️ розробка спільних брендингових заходів з іншими компаніями.

Бренд роботодавця ― це важлива річ, в яку 100% потрібно вкладати гроші, час та сили. Безумовно, такі інвестиції дуже швидко принесуть свої плоди.

Нехай щастить!

 

Читайте також:

3 корисних функції Facebook, про які має знати кожен рекрутер

Як згуртувати віддалених працівників?

4 методи оцінки працівників в IT

News

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Залишити відповідь