Все, що вам треба знати про Google for jobs та Hire

Google for jobs та Hire – це 2 нові сервіси від Google для рекрутерів та тих, хто шукає роботу. Зараз сервіси доступні лише в США, але Google обіцяє запустити їх і в інших країнах. Розберемось, що це за сервіси та чим вони можуть бути нам корисні.

Continue Reading

Що треба знати і вміти рекрутеру, щоб закривати ІТ-вакансії?

Рекрутинг в ІТ – діло не просте. Для того, щоб знайти справді хорошого фахівця, треба добре потрудитись і використати не лише пошук в LinkedIn, а й безліч інших інструментів. Тож на чому варто розумітись, та що має вміти рекрутер? Технічна термінологія Рекрутер не має бути програмістом, але він точно має розумітись на його сфері діяльності.

Continue Reading

Як шукати і знаходити кандидатів у Facebook та Linkedln

Соціальні мережі активно використовують у рекрутингу. Тут можна публікувати оголошення, знайти сторінку кандидата і перевірити його, отримати рекомендацію. В цьому матеріалі описуємо всі можливості соцмереж для рекрутингу.

Continue Reading

Штучний інтелект в рекрутингу: чат-боти і роботи замінять людей?

Автоматизація зачіпає все більше сфер нашого життя. І це не дивно, адже колись ручну працю замінили заводи та фабрики, зараз же – прийшов штучний інтелект. Поки ШІ ще не заполонив світ, думаємо, треба розібратись в тому що це, як воно працює і чим корисне для нас. Звісно, поговоримо про ШІ в рамках рекрутерства та HR.

Continue Reading

ТОП-7 корисних книг для вашого бізнесу

«Драйв: що насправді нас мотивує», Деніел Пінк У своїй книзі Деніел Пінк переконує в тому, що гроші – це не єдиний мотиватор. Автор доводить, що секретом високої продуктивності є відчуття потреби в самостійному управлінні своїм життям, необхідність в творчості та розвитку. «Робота рулить!», Ласло Бок Використовуючи останні дослідження в області біхевіоральної економіки й психології, Ласло

Continue Reading

3 ефективних способи зрозуміти працівників і навчитись їх мотивувати

«Класичні» інструменти мотивації працівників, як правило, поверхневі, не звертають увагу на особистість співробітника  та не враховують його потреб і бажань. В цій статті мова піде про залучення співробітника в роботу, враховуючи глибинні параметри його мотивації.

Continue Reading