6 корисних книг для IT-підприємців

Постійний розвиток — запорука успіху. Ви можете відвідувати курси, дивитись уроки онлайн, слухати подкасти або ж читати книжки. Особливо постійно розвиватись треба тим, хто працює в ІТ. Сфера постійно змінюється і рухається вперед. Ці 6 книг допоможуть не відставати.

«Ризик, невизначеність і прибуток», Френк Найт

Ця книга — фундаментальна праця американського економіста, який пояснює теоретичну базу для підприємництва в США в постіндустріальну еру.

«Чорний лебідь», Насім Талеб

Дуже популярна серед українських підприємців книга. У ній Талеб досліджує роль значущих випадковостей («чорних лебедів») протягом історії. Книга відома, зокрема, тим, що в ній була передбачена глобальна криза 2008-2009 років.

«Дилема інноватора», Клейтон Крістенсен

Автор — професор Гарвардської бізнес-школи. У книзі він дає пояснення тому, чому більшість компаній не встигає за інноваціями. Якою б успішною не була компанія, вона ризикує опинитися на узбіччі, якщо керівники вчасно не вирішать відмовитися від традиційних бізнес-практик.

“Всі компанії у всіх галузях працюють з певними обмеженнями, які визначають, що може і чого не може робити компанія. При появі “підривних” технологій менеджери надають своїм компаніям ведмежу послугу, якщо повністю підкоряються цим обмеженням”, – пише автор.

«Стартап. Настільна книга засновника», Стів Бланк, Боб Дорф

Цю книгу часто називають енциклопедією для стартаперів. У ній описується концепція розвитку споживачів (Customer Development) Стіва Бланка і те, як вона крок за кроком може допомогти втілити бізнес-ідею в життя.

 

«Вирішуй правильно», Чіп Хіз

“За останні 40 років психологи виявили в нашому мисленні багато упереджень, які прирікають на невдачу процес вирішення на основі аналізу плюсів та мінусів. Якщо ми прагнемо зробити кращий вибір, то повинні зрозуміти, як працюють ці упередження і як з ними боротися”, – йдеться у вступі.

 

«Маркетингові війни», Джек Траут, Ел Райс

Це — один з найпопулярніших у світі підручників з маркетингу, він перевидавався 20 разів. Кейси, розглянуті в книзі, стосуються компаній Sony, Coca-Cola, IBM і багатьох інших.

Перекладено на українську: http://bit.ly/2D9iOXU

Читайте також

Як згуртувати віддалених працівників?
4 методи оцінки працівників в ІТ
Працівник зупинився в професійному розвитку. Що робити?

Work

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Залишити відповідь