Що гальмує ваш рекрутинговий процес?

Однозначної відповіді на запитання в заголовку немає. Кожен випадок унікальний і розбирати його теж треба індивідуально. Єдине, що точно знаємо, багато команд та рекрутерів не роблять одну важливу річ — не аналізують дані. А це дуже корисно і може стати вашою чарівною паличкою. В цій статті говоримо саме про це. 

Яку інформацію варто збирати та аналізувати? 

🔍 Звідки приходить найбільше кандидатів? Звідки приходять найякісніші кандидати?

Це допоможе визначити, на які ресурси варто витрачати більше (або менше) часу та грошей в майбутньому, щоб покращити результати.

🔍 На яких вакансіях у вас надлишок/дефіцит хороших кандидатів?

 Дані покажуть, де потрібно впровадити персоналізовану стратегію для залучення кандидатів. Які стратегії загалом треба переглянути чи оновити? Від яких розумно відмовитися?

🔍 На якому етапі кандидати «випадають» з воронки? Який рівень цих кандидатів? 

Таким способом ви визначите етапи, які необхідно налаштувати або оновити, щоб не втрачати талановитих кандидатів. 

🔍 В яких відділах хорошим кандидатам не дають оффер? Чому? 

Це ваша можливість виявити рекрутерів/hr, які без вагомих причин не пропонують роботу хорошим кандидатам. Після цього ви зможете допомогти їм підвищити свою кваліфікацію. 

🔍 В яких відділах кращі кандидати відхиляють пропозиції? Чому?

Ця інформація допоможе чітко визначити бар’єри, яких необхідно позбутись.

🔍  Скільки часу проходить від моменту, коли рекрутер знайшов кандидата і до оффера? 

Розібравшись, ви отримаєте чітке уявлення про те, який досвід (позитивний чи негативний) отримує кандидат від спілкування з представником вашої компанії і чи не затягує він весь процес. 

Подібний аналіз ефективності рекрутингу допоможе знайти дірки у всьому процесі, усунути їх, а згодом підвищити швидкість та якість. 

Читайте також:

Як згуртувати віддалених працівників?

4 методи оцінки працівників в ІТ

Працівник зупинився в професійному розвитку. Що робити?

Джерело

 

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply