
Що гальмує ваш рекрутинговий процес?
Однозначної відповіді на запитання в заголовку — немає. Кожен випадок унікальний і розбирати його теж треба індивідуально. Єдине, що точно знаємо, багато команд та рекрутерів не роблять одну важливу річ — не аналізують дані. А це дуже корисно і може стати вашою чарівною паличкою. В цій статті говоримо саме про це.
Яку інформацію варто збирати та аналізувати?
🔍 Звідки приходить найбільше кандидатів? Звідки приходять найякісніші кандидати?
Це допоможе визначити, на які ресурси варто витрачати більше (або менше) часу та грошей в майбутньому, щоб покращити результати.
🔍 На яких вакансіях у вас надлишок/дефіцит хороших кандидатів?
Дані покажуть, де потрібно впровадити персоналізовану стратегію для залучення кандидатів. Які стратегії загалом треба переглянути чи оновити? Від яких розумно відмовитися?
🔍 На якому етапі кандидати «випадають» з воронки? Який рівень цих кандидатів?
Таким способом ви визначите етапи, які необхідно налаштувати або оновити, щоб не втрачати талановитих кандидатів.
🔍 В яких відділах хорошим кандидатам не дають оффер? Чому?
Це ваша можливість виявити рекрутерів/hr, які без вагомих причин не пропонують роботу хорошим кандидатам. Після цього ви зможете допомогти їм підвищити свою кваліфікацію.
🔍 В яких відділах кращі кандидати відхиляють пропозиції? Чому?
Ця інформація допоможе чітко визначити бар’єри, яких необхідно позбутись.
🔍 Скільки часу проходить від моменту, коли рекрутер знайшов кандидата і до оффера?
Розібравшись, ви отримаєте чітке уявлення про те, який досвід (позитивний чи негативний) отримує кандидат від спілкування з представником вашої компанії і чи не затягує він весь процес.
Подібний аналіз ефективності рекрутингу допоможе знайти дірки у всьому процесі, усунути їх, а згодом підвищити швидкість та якість.
Читайте також:
Як згуртувати віддалених працівників?
4 методи оцінки працівників в ІТ
Працівник зупинився в професійному розвитку. Що робити?