Структура успішного телефонного інтерв’ю

На початковому етапі відбору фахівців телефонне інтерв’ю дуже ефективний інструмент. А від його успіху часто залежить, чи пройде кандидат вниз по воронці. В цій статті про зміст та наповнення телефонного інтерв’ю, які потрібні для вдалого результату.  

Отже, кожне телефонне інтерв’ю має складатись з:

✔️ Привітання та встановлення контакту

Привітання має бути лаконічним. Говорити потрібно розбірливо та не дуже швидко, адже важливо, щоб кандидат зрозумів, хто йому дзвонить і навіщо. 

✔️ Виявлення потреби

Можна, звичайно, обійтися і без цього пункту, відразу повідомивши кандидату всі переваги вакансії. Але якщо ви почнете з кількох простих запитань, то зможете представити вашу вакансію у найбільш привабливому для конкретного кандидата світлі. Наприклад:

  • «На що в першу чергу звертаєте увагу при виборі роботи?»
  • «Як будете робити вибір?»
  • «Чи чули раніше про нашу компанію?»

✔️ Презентація умов роботи та посадових обов’язків

Розповісти про переваги та завдання, які доведеться вирішувати на певній посаді, буде набагато простіше, знаючи, що важливо саме для людини, з якою говорите.

Також важливо сказати, де знаходиться офіс, які умови працевлаштування пропонує компанія, які бонуси тощо. 

✔️ Обговорення

До цього етапу потрібно переходити ще в процесі презентації умов. Важливо з’ясувати у кандидата його зарплатні очікування, наскільки зручне для нього розташування офісу і таке інше. Ваше завдання тут настільки зацікавити кандидата, щоб йому захотілося прийти і побачити все своїми очима. 

✔️ Завершення

До кінця розмови ви маєте вирішити, чи готові запросити цього кандидата на співбесіду?

Важливо відразу ж повідомити кандидата про прийняте рішення і його причини. Найгірший варіант прямо сказати людині, що він не підходить і чим саме він поганий. Найкраще повідомляти неприємні відомості, використовуючи метод «сендвіча»: «загорнути» відмову в позитив не тільки об’єктивно проаналізувати, чому виявлені недоліки несумісні з посадою, а й підкреслити переваги кандидата.

Якщо ви прийняли позитивне рішення, то повинні:

  • Розповісти кандидату, як дістатися до офісу, підказати, як його простіше знайти.
  • Дати контактний телефон та запропонувати зателефонувати, якщо з’являться додаткові питання.
  • Нагадати своє ім’я.

Нехай щастить! 

Читайте також:

6 корисних книг для ІТ-підприємців

Як згуртувати віддалених працівників?

4 методи оцінки працівників в ІТ

 

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply