Як компанії стати привабливим роботодавцем для покоління Z?

Покоління Z поступово виходить на ринок праці. Щоб залишатись привабливими для молоді, компаніям варто підготуватись. Ці 6 пунктів допоможуть.

! Покоління Z – діти, які народилися після 2000 року. Це покоління дуже тісно пов’язане з технологіями та ґаджетами. Їх ще називають «цифровими людьми».

1. Тільки 1 з 8 представників покоління Z сприймають інформацію з паперових носіїв. Тому брошури на кар’єрних ярмарках марні. Краще займіться вибудовуванням комунікації через соцмережі.

2. 97% покоління Z мають смартфон, 93% – ноутбук. Вони дізнались про смартфони раніше, ніж навчилися говорити. Тому молоде покоління не зможе працювати в умовах, де не використовуються технології. Намагайтеся стежити за трендами, своєчасно модернізувати умови роботи в компанії і не втрачайте шансу підкреслити свою «просунутість».

3. Покоління Z дуже раціональне, а тому буде вимагати від роботодавця: страховку, відповідно до ринкової заробітну плату, а ще – «керівника, якого можна поважати та в якого можна вчитись». Не забудьте згадати про це в описах вакансій.

Про те, як створити умови для навчання працівників, ми писали в статті Навчання працівників: 3 важливих пункти.

4. Z’ти не так сприйнятливі до реклами, як інші покоління. Вони прекрасно фільтрують інформацію, тому з ними треба бути чесними та прямолінійними.

5. Ще одна особливість цього покоління – вони гостро потребують якоїсь мети або місії, хочуть працювати в соціально відповідальних компаніях. Так що варто переглянути свою стратегія HR-брендингу та підкоригувати її під ці пункти. Ну або просто створити її:)

6. Робота займає велику частину життя, а тому Z’там важливо, щоб компанія була не просто роботодавцем, а й місцем, де можна повеселитися, повчитися і тим, хто допоможе в складній ситуації.

Читайте також:

Навчання працівників: 3 важливих пункти

Як компанії закохати в себе кандидата?

Які бонуси треба українським IT-спеціалістам?

News

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Добавить комментарий