Навчання працівників: 3 важливих пункти

На сторінках Harvard Business Review ми знайшли дуже цікаву статтю про навчання працівників. Публікуємо переклад цього матеріалу.

“Я хотів би працювати з менеджером, в якого я можу вчитися”. Ця фраза знову і знову виникає в інтерв’ю, які автор статті Деніел Добриговскі проводив для своєї команди та від джуніорів, яких він зустрічав через різні програми наставництва. Ці люди не шукають, щоб хтось читав їм лекції, вони шукають когось, хто може допомогти їм розширити свої знання та навички.

Зараз метою працівників є якнайбільше розвинути свої навички, а тому менеджери, які можуть запропонувати можливості навчання, будуть користуватися великим попитом.

Є три пункти, які допоможуть створити можливості для росту працівників:  

Визначте цілі та повідомляйте їх чітко

Згадайте як було в школі: щороку вчитель розробляє план того, де буде клас наприкінці року, з конкретними кроками, які допоможуть досягти мети.

Те ж саме стосується будь-якої компанії – ви повинні мати чітко сформульовані цілі, які служать великій місії.

Визначте та розвивайте навички своєї команди

Здатність розуміти та будувати навички є основою ефективного навчання та ключовою управлінською відповідальністю. Менеджер не може керувати командою, якщо її члени не знають, які навички потрібні для досягнення мети, і якщо не розуміють що в них виходить найкраще.

Дуже важливо обговорювати навички та знання, які необхідні для досягнення успіху в певній справі чи проекті. Команда має розуміти, які навички вже має, а над якими ще треба попрацювати.

Створюйте можливості для росту

Коли працівник каже, що шукає менеджера, в якого він може вчитися, це означає, що він цінує можливості для зростання. Ніхто не хоче відчувати застій або “скляну стелю”. Хороші вчителі та ефективні лідери допомагають підлеглим рости даючи конструктивний зворотний зв’язок і сприяючи розвитку мислення.

Створення робочого середовища, яке сприяє росту і розвитку допомагає не тільки працівникам розвивати нові вміння, а й генерувати ідеї, які будуть корисні для компанії.

Допомагаючи зростати співробітникам, менеджер і сам розвивається. Одну з найкращих порад щодо кар’єри атору дав Джим Снабе, колишній генеральний директор SAP і нинішній голова Maersk. Він сказав, що в кожній організації його перше завдання полягає в тому, щоб почати підготовку своєї заміни, щоб, коли з’явилася можливість зробити наступний крок, завжди був хтось, хто готовий виконати свою роль і продовжити успіх команди. Вчитель-лідер, постійно зростаючи і навчаючи свою команду, відкриває шлях для її успіху.

Читайте також:
Як компанії закохати в себе кандидата?

Які бонуси треба українським IT-спеціалістам?

3 ознаки емоційного вигорання працівників

Tools

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply