LinkedIn language matters report: 5 основних думок

Нещодавно компанія LinkedIn опублікувала звіт на тему «Як слова впливають на чоловіків та жінок на робочому місці». В цій статті публікуємо основні думки цього звіту.

✔️ 44% жінок та 33% чоловіків не відгукнуться на вакансію, якщо в описі буде слово «агресивний».

✔️ Кожна четверта жінка не відгукнеться на вакансію, якщо в описі робоча обстановка буде характеризуватись як «вимоглива».

✔️ Згідно з дослідженням, описуючи свої якості на співбесіді, і чоловіки, і жінки кажуть, що вони:

  • працьовиті;
  • добре виконують свою роботу;
  • впевнені в собі.

✔️ Жінки частіше, ніж чоловіки кажуть, що:

  • вони подобаються людям;
  • на них можна покластись.

✔️ Більша частина опитаних жінок (61%) асоціюють жіночу стать з терміном «soft skills», і що цікаво, більшість чоловіків (52%) асоціюють soft skills з чоловічою статтю. Попри ці висновки, на практиці жінки активніше проявляють свої soft skills, а чоловіки — hard skills.

Чим це корисно для рекрутерів?

Дослідження LinkedIn показує, що в описі важливо не тільки подати всі цифри/обов’язки/пропозиції, а й зробити це треба правильними словами та тоном.

Джерело

Читайте також:

6 корисних книг для ІТ-підприємців

Як згуртувати віддалених працівників?

4 методи оцінки працівників в ІТ

News

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply