Які бонуси треба українським IT-спеціалістам?

Dou запитали IT-спеціалістів: «Які бонуси надає ваша компанія і які бонуси вам би хотілося отримувати?».

78,5% респондентів вказали зарплату і бонуси, як важливий для них критерій при виборі роботи.

Кожен четвертий респондент зазначає, що на рішення про вибір роботи впливає комфортність умов праці та облаштування офісу, особливо комфорт в офісі важливий молодим співробітникам. А ось для тих, старше 30 років більш актуальна можливість працювати віддалено.

У топ-5 найбільш поширених бонусів, які надають роботодавці, потрапили:

  • гнучкий графік роботи (68% опитаних вказали цей варіант);
  • корпоративні заходи (66%);
  • компенсація освітніх курсів (42%);
  • зони відпочинку в офісі (41%);
  • медична страховка (37%).

Найбажанішим бонусом серед опитаних виявилася медична страховка (42% хотіли б мати її в якості бонусу); премії і матеріальні бонуси (40%); компенсація освітніх курсів (35%); компенсація занять спортом (33%) і компенсація харчування (30%).

Бонуси, які більшість респондентів хочуть але отримує їх невеликий відсоток:

  • необмежена оплачувана відпустку (29% хочуть / 2% отримують);
  • безвідсоткова матеріальна допомога (25% / 5%);
  • премії і матеріальні бонуси (40% / 22%);
  • компенсація харчування (30% / 12%);
  • медична страховка (42% / 37%);
  • компенсація занять спортом (33% / 32%).

А ось як виглядає розподіл бонусів в залежності від рівня посади

Загалом все досить передбачувано: чим вище рівень посади, тим більше бонусів.

Ліди частіше за інших відзначають всі запропоновані бонуси які надаються, окрім компенсацій занять спортом і релокейт-програм – цими бонусами частіше користуються Senior-и.

А джуніори частіше за інших відзначають всі запропоновані бонуси як бажані, і практично кожен п’ятий респондент на цій позиції обирає варіант «немає соцпакету» (18%), наприклад серед мідлів таких респондентів 15%, серед сеньйорів – 11%, а лідів – 12% .

Бонуси за містами

Найбільша кількість респондентів з медичною страховкою від компанії проживає в Києві – 47%, а у Львові, частіше ніж в інших містах, пропонують в якості бонусів гнучкий графік роботи – 75%, зони відпочинку в офісі – 49%, подарунки – 41%, сертифікацію – 28%, релокейт та дисконтні програми – 17% і 32% відповідно.

У Дніпрі мотивують співробітників компенсаціями освітніх курсів – 48%, а також преміями та матеріальними бонусами – 27%.

Респонденти з Харкова частіше мають корпоративні заходи – 73% і компенсацію занять спортом – 39% в якості бонусу від компанії, а в Одесі 15% опитаних вказали, що їм компенсують харчування.

В цілому бонуси, які спрощують повсякденне життя, виявилися бажаними серед українських айтішників. Медична страховка, спорт і компенсація харчування – те, чим можна залучити співробітників в компанію, не рахуючи матеріальних бонусів.

Компенсація харчування виявилася одним з найбільш недооцінених компаніями бонусів: тільки 12% отримують цей бонус, в тому час як хотіли б отримувати 30% респондентів. Також з нематеріальних бонусів затребувана компенсація освітніх курсів, і це актуально не тільки для початківців, але і для досвідчених фахівців.

Джерело: https://dou.ua/lenta/articles/bonus-it-2018/

Читате також:

3 ознаки емоційного вигорання працівників

Як зробити опис вакансії більш привабливим для кандидатів – дослідження Linkedln

10 рекрутингових трендів, які варто впровадити в 2018 році

News

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply