Як зробити опис вакансії більш привабливим для кандидатів – дослідження Linkedln

В одному зі своїх останніх досліджень LinkedIn показав один і той же опис 450 учасникам і попросив виділити ті частини, які для них корисні, цікаві та які можуть в результаті вплинути на їх рішення відгукнутися на вакансію. 

За результатами дослідження була створена ось така теплова карта:

 

Червоним кольором виділені найбільш  важлива для кандидатів інформація.

З цього дослідження можна зробити такі висновки:

  1. Рекрутерам не треба витрачати дуже багато часу для того, щоб детально розписувати інформацію про компанію. Як показує дослідження, кандидати пропускають цей абзац.
  2. Кандидати зосереджені на щоденних завданнях, зарплаті та професійних вимогах. Ці області виділені червоним на тепловій карті.
  3. При формування опису варто додавати блоки з конкретними завданнями, для кандидатами, та цілями, в досягненні яких він може бути корисним.
  4. Використовуйте тон, який відображає культуру вашої компанії. Тут LinkedIn також провів дослідження і визначив, що неформальний опис вакансії найменше приваблює кандидатів.

Читайте також:

ТОП рекрутерів, яким не шкода поставити лайк

7 корисних ботів у Messenger

Як скандинавська компанія дівчат-інженерів шукала

Tools

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply