Як розпізнати працівників, які планують звільнятися?

Виявляється, ознаки майбутнього звільнення працівника з’являються за 9 місяців до самого звільнення. Про цих 5 ознак в цій статті. Матеріал побудований на результатах опитування 32 мільйонів респондентів з 125 країн світу.

1. Падіння взаємодії та лояльності працівника

Це перший “дзвіночок”, який лунає власне за 9 місяців до звільнення.

Дослідження показало, оцінка залучення лояльності працівників є важливими показниками. Якщо вони знижуються, ви ризикуєте втратити працівника.

Як писали вище, це найчастіше трапляється за 9 місяців до звільнення, а тому важливо правильно використати цей час і зробити все, щоб не допустити втрати працівника.

2. Люди йдуть не через те, що їх робота складна, а через те, що їм не вистачає викликів

Почуття досягнення є ключовим фактором залучення працівників і воно необхідне для здорового сприйняття роботи. Професори Тереза ​​Амабіле та Стівен Крамер зазначають, що коли люди послідовно досягають прогресу у значущих проектах, вони стають більш творчими, продуктивними та залученими.

Почуття досягнення також починає падати за 9 місяців до звільнення.

3. Працівники йдуть, коли вони не можуть обговорювати оплату. Але це не через те, що вони недостатньо винагороджені

По-перше, варто зазначити, що окрім почуття досягнення, працівники повинні отримувати належну винагороду за роботу. Їхній вклад (зусилля, знання, навички) мають бути справедливо відображені з матеріального боку (підвищення оплати, бонуси, пільги тощо).

Але тут є інший аспект: навіть коли працівники відчувають, що вони належним чином винагороджені, нездатність відкрито говорити про оплату з їх менеджерами може призвести до звільнення.

Це пов’язано з почуттям самооцінки співробітників, і підтримує їхнє відчуття того, що компанія їх поважає. Працівникам необхідно відчувати, що їхні керівники піклуються про них як про людей, і готові підтримувати їх і емоційно, і фінансово.

4. Працівники йдуть від менеджерів, а не від колег чи корпоративної культури

Сучасний менеджер — це більше, ніж просто людина, яка слідкує за виконанням роботи та координує її. Зараз менеджер має допомагати співробітникам розвиватись, бути для них, другом і коучем, якщо треба. Якщо між менеджером та працівником немає такого зв’язку, то останні починають швидко “відключатися”.

Хоча і культура компанії, і колеги, і умови мають велике значення — це ніщо, у порівнянні з важливістю хороших та взаємовигідних стосунків з менеджером.

5. Працівники йдуть, коли не бачать шляхів для особистого розвитку

Ми всі хочемо працювати там, де можемо рости як особистість і професіонал. Виявляється, бажання стати “найкращою версією себе” є невід’ємною частиною людської природи.

Оскільки робота займає велику частину нашого життя, то дуже важливо, щоб компанія підтримувала нас на цьому шляху. Якщо такого не відбувається, співробітник починає “відключатися”.

Сподіваємось, цей матеріал допоможе вам краще зрозуміти своїх працівників та “вловити” той момент, коли потрібно вживати заходів.

Адаптовано на українську: The 9-Month Warning: Identifying Quitters before It’s Too Late

Читайте також

Як згуртувати віддалених працівників?
4 методи оцінки працівників в ІТ
Працівник зупинився в професійному розвитку. Що робити?

Work

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply