Як писати повідомлення, на які відповідатимуть?

Для того, щоб писати повідомлення, на які відповідатимуть, рекрутерам потрібно опанувати одне вміння. Для цього не потрібно закінчувати Гарвард, не потрібно лазити по скелях за Люком Скайвокером так, як це робила Рей із останніх “Зоряних воєн”. Потрібно навчитись встановлювати зв’язок.

Взаємовідносини роблять рекрутинг продуктивнішим. Це факт. Вміння будувати взаємовідносини стане чудовим інструментом для кожного рекрутера.

Ви тільки уявіть, витративши всього декілька хвилин на якісніший пошук кандидатів і персоналізацію повідомлень, ви зможете швидко встановити контакт кандидатом, дати йому зрозуміти, що спочатку ви людина, а потім вже рекрутер, і в підсумку збільшити кількість відповідей на ваші повідомлення.

Давайте на чистоту – у більшості компаній вихідні повідомлення виглядають однаково: у них всіх в рядку теми вказано «Кар’єрні можливості» або ще щось таке, і сам текст нудний та банальний, наче робот писав.

Спробуйте щось інше! Не бійтесь! Вірите чи ні, але існують хештеги і чати, де нас висміюють за наші повідомлення кандидатам. Якщо не хочете потрапити в ряди тих, над ким сміються, відрізняйтесь. Будьте іншими, не такими як усі, адже ви – унікальна особистість! Такої людини як ви немає більше ніде у Всесвіті, то чому ж ваші способи рекрутингу мають бути такі, як у всіх?

Тема: Кар’єрні можливості
Повідомлення: Олег, я бачив Ваше (резюме / інформацію) сьогодні на LinkedIn, і я був дуже вражений.

Вам знайоме таке повідомлення? Всі ми писали щось схоже. Давайте змінимо це!

В чому проблема цих повідомлень?

  • Це спам-повідомлення
  • Вони занадто довгі
  • Виглядають як шаблон, наче їх просто скопіювали і вставили

Коли кандидат читає таке повідомлення, то знає, що ви писали цей текст не для нього.

«Ми топ-компанія / Ми виграли всі ці нагороди / Ми ведемо підприємницьку діяльність / Нас відзначали як найкращих роботодавців і т.д.» – НУДНО!

Ваші повідомлення повинні бути:

  • Лаконічними
  • Менш шаблонними
  • Персоналізованими

Думайте і спілкуйтесь менш шаблонно. Це допоможе вам побудувати взаємовідносини. В моменти, коли ви формуєте повідомлення для кандидата, намагайтесь бути насамперед людиною, а потім рекрутером.

Дуже важливо те, як ви спілкуєтесь. Говоріть зрозумілою мовою, бо кандидати не знають, що у вашому контексті означає «підходить», або що таке вимога, або постійна позиція. Говоріть як прості люди, бо ви ж ними і є. Розмовний стиль – це набагато краще, ніж спам-повідомлення.

І найважливіше. Щоб написати хороше повідомлення кандидату, вам як мінімум потрібно знати про нього ще якусь інформацію окрім ім’я, навичок та міста, де живе. Щоб знайти таку інформацію, використовуйте Prophet, Connectifier Social links чи Contact Out, які допоможуть знайти блог кандидата або його акаунти в соцмережах. Ця інформація зробить ваше повідомлення цікавішим і підвищить його шанси на відповідь. Кандидату це сподобається, бо покаже, що ви витратили свій час, щоб дізнатися про нього більше інформації.

Поводьте себе з кандидатами так, ніби вони особливі. Ламайте лід, встановлюйте контакт і ви будете швидше отримувати відповіді на повідомлення.

Сподіваємось, вам сподобався цей матеріал. Підписуйтесь на нашу сторінку і отримуйте ще більше корисної інформації!

 

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply