Як і навіщо рекрутерам та hr розвивати особистий бренд?

Особистий бренд — це образ, який сформувався у свідомості людей про певну особу. Наприклад, Річард Бренсон, Стів Джобс, Ілон Маск і так далі.

Навіщо рекрутерам та HR’ам займатися розвитком особистого бренду?

На це є 4 причини:

1. Успішність особистого бренду безпосередньо впливає на успіх в роботі — він може виділяти вас з натовпу інших рекрутерів, просто через те, що про вас щось знаю, а про інших — ні.

2. Вам почнуть довіряти не тільки ваші кандидати, а й потенційні клієнти, і взагалі ви отримаєте більше інформаційне охоплення. А значить, зможете розраховувати на постійний попит, якщо ви самозайняті, а також рекомендації.

3. Ваша репутація може сильно впливати на бренд компанії-роботодавця. Якщо з вами мріють працювати, значить, ви цінні для своєї компанії.

4. Якщо ви щиро захоплені темою, у вас є унікальний досвід і великий багаж знань, значить, ви будете корисні іншим. І професійна спільнота відповість вам тим же.

Як побудувати особистий бренд?

✔️ Відкиньте думки типу «я не експерт», «в мене мало досвіду» і так далі
“Ефект самозванця” дуже часто переслідує людей. Але його легко подолати.
Просто зрозумійте, що публічну говорити про якусь тему може кожна людина, яка має реальний досвід роботи, любить свою справу та займається професійним розвитком. Якщо у вас є це все, то немає чого сумніватись.

✔️ Визначтеся з метою
Перед стартом дайте собі відповідь на запитання: Для чого вам особистий бренд? Що ви хочете отримати від персонального бренду? Просунутися по кар’єрній драбині, змінити роботу, почати свою справу, підвищити експертність в галузі, швидше закривати вакансії, знаходити клієнтів або прокачати свої навички й отримати знання? Визначте мету і переходьте до наступного пункту.

✔️ Визначтеся з нішою
Щоб ефективніше взаємодіяти з цільовою аудиторією, найкращий варіант — обрати вузький сегмент і заявити про себе саме в тій області, в якій ви розбираєтесь найкраще.

✔️ Визначтеся з цільовою аудиторією та її інтересами
На основі двох попередніх пунктів сформуйте портрет своєї ЦА. Хто це? Це кандидати, колеги чи потенційні роботодавці? Причому, у вас може бути декілька цільових аудиторій, з якими треба по-різному вибудовувати комунікацію.

✔️ Оберіть канали комунікації
Створювати сайт не обов’язково. Спробуйте почати там, де вас вже читає якийсь відсоток ЦА, наприклад в соцмережах. Ви можете комунікувати через Facebook-сторінку або створити канал в Telegram.

✔️ Впорядкуйте свої соціальні мережі
Оцініть свої соцмережі та визначте, що з вашого контенту буде цікаво кожному конкретному представнику цільової аудиторії. Все, що не пройде перевірку — приховайте або видаліть.

Спробуйте погуглити своє ім’я, пошту і номер телефону, подивіться, що побачить ваша аудиторія, якщо захоче дізнатись про вас більше.

✔️ Продумайте контент-стратегію виходячи з того, чим ви можете бути корисні своїй ЦА
Для якісного зв’язку з аудиторією пишіть на теми, які її зачеплять, які дійсно актуальні.

✔️ Налагоджуйте зв’язок з колегами та іншими лідерами думок
Не бійтеся просити поради у тих, хто вже пройшов шлях розвитку особистого бренду.

✔️ Розвивайтеся
Ви повинні хотіти знати буквально все про свою сферу. Бути в курсі тенденцій, новинок, загальної ситуації на ринку. Слідкуйте за іншими професійними блогами, читайте книжки, ходіть на курси та професійні заходи.

✔️ Постійно займайтеся підтримкою та розвитком особистого бренду
Щоб не губитися в інформаційному шумі, важливо регулярно нагадувати про себе цільової аудиторії.

✔️ Залишайтеся собою
Знайдіть свою фішку, зрозумійте свою користь і знайдіть баланс між тим, чим вам комфортно ділитися, і тим, що принесе вигоду вашій кар’єрі. Між вашою особистістю і професіоналізмом.

Читайте також: 

Як компанії стати привабливим роботодавцем для покоління Z?

Навчання працівників: 3 важливих пункти

Як компанії закохати в себе кандидата?

Work

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply