Чому люди звільняються навіть з Google? 6 причин

Незважаючи на високу зарплатню та неймовірні бонуси у технічній сфері, жоден світовий гігант такий як Amazon чи Apple не може уникнути явища постійної зміни роботи сучасних працівників. Що змушує працівників йти з компаній зі світовим ім’ям?

Для початку, глянемо на статистику від компанії Paysа. Тут можна побачити на скільки в середньому затримуються працівники у 10 найбільших компаніях технічної галузі:

  • Facebook: 2.02 роки
  • Google: 1.90 років
  • Oracle: 1.89 років
  • Apple: 1.85 років
  • Amazon: 1.84 роки
  • Twitter: 1.83 роки
  • Microsoft: 1.81 рік
  • Airbnb: 1.64 роки
  • Snap Inc.: 1.62 роки
  • Uber: 1.23 роки

Як бачимо, компанія, де працівники в середньому залишаються найдовше, це Facebook. Тут вони проводять приблизно 2,2 роки. У самому низу списку – Uber, там працівники в середньому проводять лише 1,2 роки. Цікавою є історія Тревіса Каланіка – колишнього виконавчого директора Uber. Бо він є винятком із правил, адже працював в компанії кожного дня протягом 6,5 років. Звісно, для співзасновника цілком нормально набагато довше займати посаду, ніж середньостатистичний співробітник, тим більше, що іноді доводиться переконувати працівників залишитись з Uber.

Що ж, ми не розкажемо вам як зробити так, щоб ваші працівники залишались на одному місці так довго, як Тревіс Каланік, але деякі причини звільнень можемо описати:

    1.  Стагнація/ застій

Мало хто хоче перебувати на одному місці і виконувати одні й ті ж завдання протягом найближчих 10 або 15 років. Більшість талановитих співробітників мріє про розвиток і рух вперед, їм потрібна гідна мета. Якщо у вашій компанії для людини немає перспектив, рано чи пізно вона  відправиться шукати їх в іншому місці. Попрацюйте над цим.

  1. Перевтома

В кожній компанії є “аврали” і дні коли треба напружитись і виконати всю роботу до дедлайну. Але якщо людині систематично доручають більше завдань, ніж потрібно, то це дуже швидко може привести до вигорання. Таке часто трапляється з найкращими працівниками, які талановиті і лояльні. В будь-якому випадку, намагайтесь контролювати потік роботи/завдань у працівників, щоб запобігти вигоранню.

  1. Незрозумілі цілі

Працівникам потрібно знати навіщо вони працюють і до якого результату йдуть. Хай це буде вашим законом.

  1. Прибуток – найважливіше

Всі працюють для того, щоб заробити. Але коли для керівника мають значення тільки цифри, людям, які приносять компанії гроші, хочеться звільнитися. Вони йдуть туди, де їх будуть цінувати. Попрацюйте над цінностями у вашій компанії, визначте що найважливіше для вас.

  1. Відсутність визнання

Заохочуйте працівників за їх успіхи, не втрачайте ефективний метод підтримки високої продуктивності.

  1. Ієрархія

Кожна компанія має потребу в структурі, а кожен працівник – в керівнику, але іноді бюрократизація робить людей нещасними. Якщо співробітник розуміє, що його ідея повинна пройти затвердження на десяти рівнях перш, ніж буде реалізована або відхилена, він незабаром припинить вносити пропозиції. А через деякий час взагалі звільниться.

 

Спробуйте попрацювати з цими пунктами у вашій компанії, і можливо вам вдасться вберегти вашу компанію від втрати хороших працівників.

 

Work

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply