Як зробити опис вакансії більш привабливим для кандидатів – дослідження Linkedln

В одному зі своїх останніх досліджень LinkedIn показав один і той же опис 450 учасникам і попросив виділити ті частини, які для них корисні, цікаві та які можуть в результаті вплинути на їх рішення відгукнутися на вакансію.

Continue Reading

ТОП рекрутерів, яким не шкода поставити лайк

5 спеціалістів зі сфери сорсингу, які заслуговують на те, щоб їх читали. Вони регулярно пишуть матеріали на Linkedln та в особистих блогах. Вся ця інформація допоможе завжди бути в курсі подій та не пропускати важливі та цікаві статті. Поїхали!

Continue Reading

7 корисних ботів у Messenger

Ми вже і до Messenger’а дійшли:) Корисні боти, які пригодяться в роботі та житті. Summarize Bot Заливаєте великий файл в бота, а він вам виділяє все найважливіше і знаходить ключові слова. Хіба не круто? Ace Бот, створений для кандидатів, які готуються до співбесідами на посаду Product Manager. Але підійде і нам:). Fluently Якщо ви шукали

Continue Reading

Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами

Раніше ми писали що варто врахувати під час написання листа технічному кандидату. А в цьому матеріалі хочемо поговорити про те, з якою силою варто чи не варто “насідати” на кандидата, як зрозуміти, скільки повідомлень в день писати і як часто. Обсяг Існують так  поняття як фактичний об’єм і “воспринимаемый объем” (українською ця фраза трохи не

Continue Reading

5 правил етикету в рекрутингу

В рекрутингу, як і в будь-якій іншій професії, є свої неписані правила етикету, які допомагають налагодити роботу з кандидатами та замовниками. У кожної компанії ці правила можуть бути різними, адже всі ми працюємо по-різному. За час роботи, ми також виробили декілька своїх правил, сподіваємось, вони стануть корисними і вам.

Continue Reading

Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами

Раніше ми писали що варто врахувати під час написання листа технічному кандидату. А в цьому матеріалі хочемо поговорити про те, з якою силою варто чи не варто “насідати” на кандидата, як зрозуміти, скільки повідомлень в день писати і як часто. Обсяг Існують так  поняття як фактичний об’єм і відчуваний об’єм. Фактичний об’єм – це та

Continue Reading