6 порад від директора з персоналу Netflix

Петті Маккорд – колишній директор по персоналу Netflix, ділиться знаннями про рекрутинг, які накопичила за 14 років роботи в компанії.

Петті Маккорд працювала у Netflix з 1998 по 2012 рік. Зараз консультує стартапи та підприємців з питань рекрутингу та налагодження HR-процесів.

Неправильний підхід

На думку Петті, більшість компаній неправильно підходять до процесу найму. Ідеальний кандидат – це універсальне поняття, яке залежить від обставин. Через таке мислення, компаніям не вдається домогтися партнерських стосунків з рекрутерами та майбутніми керівників співробітника. Вони занадто покладаються на матеріальний бік вакансії.

Для того, щоб вирішити цю проблему, Петті радить копати глибше. Дайте рекрутерам повне уявлення про свій бізнес і не вважайте їх обслуговуючим персоналом. Не зациклюйтеся на дрібницях, а краще з’ясуйте, чи здатний кандидат стимулювати ріст компанії і працювати в складних умовах. Уявіть, яку користь він принесе компанії та скільки яку заробітну плату треба йому запропонувати, щоб він прийняв вашу пропозицію.

Копайте глибше

Netflix справжній гуру в пошуку персоналу. За словами Петті, їм доводилося шукати таланти буквально всюди, адже дуже часто потрібні були люди з рідкісними технічними навичками, яких не так і просто знайти. Звісно, ідеального рецепта не існує, але запорука успіху – це розглядати людей та їхнє резюме під незвичайним кутом. Наприклад, одного разу рекрутер Бетані вирішила перевірити, чи немає загальних деталей в резюме кращих аналітиків Netflix. Виявилося, їх об’єднує інтерес до музики. Відтоді Бетані з колегами почали звертати увагу на цей пункт в резюме.

Максимально залучати менеджерів

Йдеться про залучення в процес найму працівників. В Netflix є своя команда рекрутерів, які працюють над закриттям вакансій, але велику роль також відіграє менеджер, якому треба працівник в команду. Він проводить співбесіди та в кінцевому результаті приймає рішення про найм.

Ставитися до рекрутерів як до партнерів по бізнесу

При такому підході до роботи рекрутери – ключові помічники в побудові бізнесу. Важливо, щоб вони розуміли потреби компанії, а менеджери, які займаються найманням, ставилися до них як до партнерів. Звісно, щоб ці дві групи ефективно взаємодіяли, треба докладати зусиль і самих менеджерів доведеться підганяти, але, коли співпраця налагодиться, ви не пошкодуєте.

Наймати, як дихати

Петті розповідає, що за часи її роботи в Netflix була приказка: «Все життя – рекрутинг». Кандидати зустрічаються всюди: на професійній конференції, на дитячому футбольному матчі, в літаку. Процес співбесіди й найму залишає яскраве перше враження про те, як працює компанія, – і це враження може бути позитивним або негативним.

Рекрутингу надавалося таке значення, що співбесіда вважалася важливішою будь-якої зустрічі: через неї можна було пропустити навіть нараду топ-менеджерів. Ви оцінюєте кандидатів, а кандидати оцінюють вас. Про це часто забувають. Netflix поставили собі за мету, щоб кожен, хто приходить на інтерв’ю, йшов з бажанням отримати цю роботу.

Платіть за найкращих

Щоб залучити кращих, потрібна конкурентоспроможна зарплата. Це факт. Компанії намагаються співвідносити рівень оплати з ситуацією на ринку – але це непросто. Хоча б через те, що спеціальність буває настільки вузькою, що дослідники обходять її, а кандидат повинен мати такі характеристики як, наприклад, здоровий глузд, вмінням працювати в команді, які неможливо врахувати в дослідженнях.

Петті вважає, що платити всім по максимуму просто неможливо. В такому випадку вона радить визначити ті посади, від яких найбільшою мірою залежать показники компанії, і бути готовим «розщедритися», щоб найняти на них кращих з кращих. Якщо ви спробуєте знайти кращих і платити їм як найкращим, велика ймовірність, що ріст вашої компанії неодноразово окупить ваші витрати.

 

Recruitment, Tools

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply